roll up dwustronny

Jak wybrać dobry roll-up?

Każda firma szuka własnego sposobu na reklamę działalności. Jedni korzystają z usług agencji reklamowych, inni szukają czegoś na własną rękę. A możliwości jest naprawdę mnóstwo. Firma może reklamować się w mediach, w internecie, nadal popularne są ulotki, czy plakaty rozwieszane w różnych częściach miasta. Mimo tego, iż wiadomo że internet ma wielką moc oddziaływania na odbiorców to nie zapomina się o wyżej wymienionych tradycyjnych formach reklamy.

Roll up to doskonała inwestycja

roll up dwustronnyBillboardy, foldery reklamowe, czy neony nadal są zamawiane przez przedsiębiorstwa. Również bardzo popularne są roll-upy. Dlaczego właśnie one? Ponieważ można je używać z powodzeniem w różnych miejscach. Składane roll-upy są łatwe do przenoszenia i transportowania, także na duże odległości. Zatem to produkt, który może stanąć w siedzibie firmy, na targach wystawienniczych przy stoisku firmowym, czy też na eventach promocyjnych na świeżym powietrzu. Na co powinno się zwracać uwagę przy wyborze takiego roll-upa? Dobrze jest zainwestować w modele dwustronne. Wtedy można je stawiać nie tylko tak, by nie było widać białego tła, czyli równolegle do ściany lub do stoiska. Można je stawiać nieco dalej od niego, czy też prostopadle, dzięki temu widoczna będzie podwójna reklama. Nie trzeba upychać na jednej stronie wielu informacji, czy rezygnować z grafik, bo by się one nie zmieściły. Stabilny roll up dwustronny to zatem doskonała inwestycja.

roll up dwustronnyCo do stabilności do najlepsze są roll-upy z aluminiową podstawą, do której wsuwa się ścianka reklamowa. Przez to jest ona chroniona przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Stabilny roll-up będzie pewnie stał zarówno wewnątrz budynku, jak i na zewnątrz, a żaden wiatr go nie przewróci. Niektóre firmy produkujące roll-upy dodają do nich poręczne torby materiałowe, które można nosić na ramieniu. To kolejna ochrona dla produktu, która ułatwia przym tym jego przenoszenie w stanie złożonym. Są oczywiście roll-upy nieskładane, tak zwane wersje ekonomiczne, jednak nie warto w nie inwestować. Taki roll-up ma płaskie nóżki i nie ma aluminiowej kasetki na dole. Tanie roll-upy nie będą składane, będą miały grafikę tylko z jednej strony, a ich trwałość będzie pozostawiała wiele do życzenia.

Lepiej jest kupić stabilny, składany, dwustronny roll-up, który przyda się w firmie niejeden raz. Warto także brać pod uwagę to, czy do roll-upa dorzucana jest torba na niego, jak również trzeba sprawdzać, czy firma robiąca roll-upy dopasuje nasz projekt do formy. Czasem niezbędne są zmiany kolorów z RGB na CMYK, czy też inne ustawienie grafik.